Het is natuurlijk vervelend wanneer je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. We willen je vragen je klacht aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen je klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Per email: [email protected]

Schriftelijk:

Waterontharder4u.nl
Amsterdam
Herengracht 124
1015BT Amsterdam
Nederland

Nadat we je klacht ontvangen hebben, ontvang je van ons een bevestiging.
We zullen je klacht binnen 24 uur na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan brengen we je hiervan op de hoogte.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar 24Man b.v. bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).